Zobacz Temat
Ocena Zasięg
Nauka Jazdy Sezon 3 Odcinek 10 "Wypadek" 1/2, http://lesnezaciszelublin.pl/. 465 482685

Dyskusja Autor
efekty nie myśleniaSebastian Ryś
Te niunie mnie rozwalaja, a zwlaszcza ta blandyna z tymi warkoczami...Dominik Czech
czesiu pedałuje się ? -tak - no to pedałuj , pękłem hehehehehehehhepiotruś Pan
Czimej czimej czimej ! :D Jo niigdy nie kręciła :) hahahha Futura Music
Szczegolnie ta w 8 minucie 50 sekundzie :D19JustMike83
NIektórzy nie powinni miec prawka (mowa o tych ktorzy po kursie nie wiedza jak sie zmienia biegi)19JustMike83
wypadek tez realny ? :D nie wydaje mi sie ZIOMEKX1
Nie do końca ustawione - brali do programu takich właśnie co całkowicie nie ogarniają, a reszta jest realna :)PułkownikKwiatkowski
no nie wiem czy stwarzanie zagrożenia jest ustawiana jazda pod prad? Kamil1993
19 osób nie zdało :D Sylwia .Krzyżewska
Dziwisz się ? Theant19
heheheheh no ona kręci XDPolski Gracz
chwilami widzę strach w jego oczach O.OmSzcz93
"Gaz sie nie wrzuco, biegi sie wrzuco" xD Krustian95
8:43 instruktor stan przed zawałowy M. Pawlus
instruktor ma nerwy ze stali i jaja tez ze staliKazziK2
hehehe ale wiesz że to wszystko ustawione jest ?ZIOMEKX1
9:49 "wogóle nie zauważyła" kurwa pozdro, tam są 2 znakiAl Bundy
co ty dziołcha o walkach w kisielu myślisz?eloziomy1
8:21 ładnie tłoki przy szlifowała :D, będzie potrzebna skrzynie automatyczne naprawa LublinTheBMWmLOVER
Może to was zaintersuje też, zobacz sobie i tu 482685

\